ntiMDOC Hjælp

Office integrationen

Office integrationen

Previous topic Next topic  

Office integrationen

Previous topic Next topic JavaScript is required for the print function  
ntiMDOC help version 20.1.4

 

På denne fane kan du se og bestemme om og hvordan ntiMDOC integrer med MS Office produkterne. Administratoren af ntiMDOC kan bestemme om du må ændre på indstillingerne. Hvis du ikke må er mulighederne inaktive.

clip0114

Indstillinger for ntiMDOC integrastion i MS Office.

Start opsætning

Du kan bestemme hvordan integrationen startes når hhv. Word, Excel eller Outlook starter. Der er tre forskellige muligheder for opstart.

clip0115

Opstartsmuligheder i Word.

1.Indlæs når Office starter. Denne indstilling indlæser og aktiverer integrationen med det samme f.eks. Word starter. Opstartstiden for Word kan øges en smule.
2.Indlæs efter behov. Denne indstilling indlæser og aktiverer integrationen første gang du bruger en ntiMDOC funktion i f.eks. Word. Første gang du bruger en ntiMDOC funktion kan funktionen reagere lidt langsom. Hvis dette er standard indstillingen bliver ntiMDOC knapperne ikke indsat på menuerne i Office. Du skal da indsætte dem ved at afkrydse i det tilhørende Opret ntiMDOC knap punkt. Se næste afsnit. Knappe vil derefter være synlig.
3.Indlæses ikke. ntiMDOC integrationen er deaktiveret og der kan ikke udveksles data med ntiMDOC.

Indsæt knapper i MS Office

Hvis ntiMDOC knapper ikke er synlige i MS Office produkterne kan du få dem vist igen ved at afkrydse i

clip0116

Opret ntiMDOC kanpper i MS Office produkterne hvis de ikke er synlige.